Zwrot lub reklamacja
Informacje dotyczące zwrotów, reklamacji oraz gwarancji:
- Otrzymałeś uszkodzony mebel? A może chcesz dokonać zwrotu? Uzupełnij nasz formularz reklamacyjny. Wystraczy, że klikniesz w znajdujący się powyżej czarny przycisk „Zgłoś zwrot zamówienia lub reklamację”.
- Wypełnij dokładnie formularz. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy indywidulanie i z dbałością o Twoje interesy.
- W ciągu najbliższych 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach za pośrednictwem podanego w formularzu adresu e-mail.
- Nasz dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00.
- Masz pytania dotyczące reklamacji? Napisz do nas: serwis@meble-pyka.pl
- W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Gwaranta usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane w drodze naprawy lub wymiany elementów. Naprawy reklamacyjne będą realizowane w terminie do 30 dni licząc od dnia uznania reklamacji za zasadną.
- Po zaakceptowaniu zwrotu lub reklamacji, zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych.
- W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu mebli spoczywa na kupującym (konsumencie).