Zwrot lub reklamacja

    Informacje dotyczące zwrotów, reklamacji oraz gwarancji:

    1. Otrzymałeś uszkodzony mebel? A może chcesz dokonać zwrotu? Uzupełnij nasz formularz reklamacyjny. Wystraczy, że klikniesz w znajdujący się powyżej czarny przycisk “Zgłoś zwrot zamówienia lub reklamację”.
    2. Wypełnij dokładnie formularz. Twoje zgłoszenie rozpatrzymy indywidulanie i z dbałością o Twoje interesy.
    3. W ciągu najbliższych 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach za pośrednictwem podanego w formularzu adresu e-mail.
    4. Nasz dział serwisu pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. 
    5. Masz pytania dotyczące reklamacji? Napisz do nas: serwis@meble-pyka.pl
    6. W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Gwaranta usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane w drodze naprawy lub wymiany elementów. Naprawy reklamacyjne będą realizowane w terminie do 30 dni licząc od dnia uznania reklamacji za zasadną. 
    7. Po zaakceptowaniu zwrotu lub reklamacji, zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych. 
    Dodaj do koszyka